film~glazba~poznate~face

Thursday, May 25, 2006

 

Daniel Ljuboja glumac

11.05.2006 19:13

Voditelj emisije "Vjeruj u ljubav" otkriva zašto se okušao u voditeljskom poslu i kako on vidi show u kojem se ljudi pred kamerama prepuštaju svojim emocijama
Danijel Ljuboja: Ljudi teško prihvaćaju dobrotu
Autor IVA SVIBEN

Ekran
Nova RTL-ova emisija "Vjeruj u ljubav" u kojima se pred očima javnosti spajaju sudbine davno izgubljenih članova obitelji i/ili iskazuju emocije, gledateljima je predstavila Danijela Ljuboju, koji je sve nego tipična pridošlica u masi trenutačno vrlo popularnih voditeljskih voda. Danijel naglašava kako nije tu da promovira sebe već prije svega show "Vjeruj u ljubav".
Želim da me ljudi ponajprije vežu uz emisiju kaže 31-godišnji glumac i dodaje kako je posao pred malim ekranima odabrao isključivo zbog novog iskustva.

Ovo ne radim zbog novaca ili slave. Jednostavno sam htio isprobati nešto što će me na neki način povezati sa, možda ću se grubo izraziti, običnim ljudima. Većina mojih poznanika i ljudi s kojima se družim su glumci. To je jedan zatvoren krug ljudi i na ovaj način sam htio napraviti iskorak te vidjeti hoću li u nekim drugim okvirima izgubiti na svojoj univerzalnosti objašnjava svoju odluku i dodaje kako je voditeljski angažman dobio preko audicije.

Prikazana je tek prva epizoda "Vjeruj u ljubav", sljedeća je na rasporedu u nedjelju, a kako Danijel komentira mnoge negativne kritike i podsmijehe da emisija vuče na pomalo jeftino srcedrapajući proizvod? U kazalištu, nakon predstave, odmah dobijete povratnu informaciju publike. Kod televizijskih emisija stvari su malo drukčije. Po prirodi sam nestrpljiv i nakon prve emisije čekao sam reakcije prijatelja, kolega i gledatelja...

Ipak mislim da ljudima treba vremena i više odgledanih emisija da se naviknu na ideju da postoji show kojem je cilj učiniti nešto dobro. Ljudi će uvijek lakše prihvatiti neke negativne emisije, nego nešto pozitivno smatra glumac koji u svom matičnom Zagrebačkom kazalištu mladih trenutačno glumi u čak tri predstave; "Vrata do", "Ana Karenjina" i "Draga Elena Sergejevna". Ljuboja u emisiji upoznaje raznovrsne ljude i njihove životne priče, a kako gleda na ideju da netko javno, pred kamerama otvori dušu, zaprosi nekog ili moli voljenu osobu za oprost?

Mislim da je, kad je riječ o teškim pričama, akterima sasvim svejedno jesu li kamere upaljene. Uostalom, za mene ideja emisije nije u tome da ulovimo ljude i njihove suze. Možda sam naivan, ali smatram da ako želimo pomoći nekome ili zbližiti davno izgubljene osobe, onda nije bitno u kakvom studiju se snima emisija, kako sam ja obučen i koliko spektakularno će televizija to prikazati. Volim misliti da smo poput kakve dobrotvorne udruge objašnjava i dodaje kako se ipak nada da će se buduće emisije manje temeljiti na iznenađenju, a više na samim emocijama.

Danijel priča kako mu je drago što gosti u studiju zaista ne znaju da će upravo oni biti sudionici nekih od priča, a kako bi uspjeli u tom elementu iznenađenja, ekipa "Vjeruj u ljubav" uvijek smisli neku novu ispriku kako bi ih doveli u emisiju. Postoji bezbroj verzija. Njihovi najbliži im kažu kako su im sredili statiranje u nekoj emisiji ili da ih traži netko sasvim treći. Uglavnom, tako se osiguramo da će stvarno biti iznenađeni.

Emisija ima predznak reality-showa. Kada se ljudi nađu u teškim emotivnim situacijama, a to se odrazi kao ne-reagiranje na novonastalu situaciju, to je iskreno i prava čar ovakve emisije smatra Ljuboja i dodaje da su mu osobno najinteresantnije priče u kojima se spajaju obitelji ili prijatelji koji su, zbog tko zna kakvih okolnosti, proživjeli desetljeća razdvojenosti. U Zagreb sam iz Bosne doputovao 1992. godine i privatno poznajem mnogo ljudi koji su se našli u sličnoj situaciji. Možda sam naivan, ali to me zaista zanima, a ideja da se takvim ljudima pomogne je izvrsna. Stvarni život je zaista nevjerojatan i prejak. Da ga pokušate staviti na filmsko platno, ono ne bi izdržalo.

Osim pretrpanim rasporedom u kojem balansira televizijske i kazališne angažmane, Danijel je trenutačno u potrazi za stanom, a kako u šali kaže, osim odmaranja i prikupljanja energije, to mu je trenutačno najomiljeniji hobi. Nema djevojku, a misli li da će mu voditeljski posao u emisiji otvoriti put k ljepšem spolu, koji uvijek traži snažnog, ali emotivnog muškarca?

Pa ne znam baš. Mislim da ih to može samo zbuniti. Ali, primijetio sam da su susjedi, otkad je krenula emisija, divni prema meni. Više ih ne smeta buka, ni moji kasni dolasci s predstava, ha, ha.
Vecernji list

Comments: Post a Comment



<< Home

Archives

June 2005   April 2006   May 2006   June 2006   July 2006   October 2006  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?